Συστήνοντας τους νέους Εκπαιδευτικούς!

Σχολή Χατζήβεη - Συστήνοντας τους νέους Εκπαιδευτικούς! - 16/9/2014

Μια νέα χρονιά ξεκινά και έχουμε τη χαρά να καλωσορίζουμε στη Σχολή Χατζήβεη νέους άξιους συνεργάτες που θα βάλουν το δικό τους λιθαράκι στην εκπαίδευση και διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας.

          Η Σχολή Χατζήβεη έχοντας πίστη στους συνεργάτες της, προσελκύει και απασχολεί εκπαιδευτικούς που διακρίνονται για την ποιότητα, τον επαγγελματισμό, τις ικανότητες στη διδασκαλία και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών αλλά και την πίστη στις αρχές που πρεσβεύει. 

          Σας συστήνουμε τους νέους  εκπαιδευτικούς μας, που θα συμβάλλουν στο εκπαιδευτικό όραμα της Σχολής Χατζήβεη.

Χριστίνα Ανδρέου {Δασκάλα Γ' Τάξης}

          Η Χριστίνα Ανδρέου είναι εκπαιδευτικός, πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας, και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, του Freie Universität του Βερολίνου.

          Μετά το τέλος των σπουδών της ωστόσο, οι πρώτες επαγγελματικές της εμπειρίες στην άτυπη εκπαίδευση (Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, εκπαιδευτικό κέντρο «Πυξίδα», του Ελληνικού Συμβουλίου για τους Πρόσφυγες), την έκαναν να αγαπήσει ιδιαίτερα την πρώτη σχολική βαθμίδα κι έτσι απέκτησε και το πτυχίο του τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας. Άρθρο της έχει δημοσιευθεί στον τόμο «Διδασκαλία και Αγωγή στο πολυπολιτισμικό σχολείο», στα πλαίσια την δράσης για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, του προγράμματος «Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών» του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

          Το μήνυμα «αγάπη, γνώση, όνειρο» της Σχολής Χατζήβεη ταυτίζεται απόλυτα με αυτό που οραματίζεται ως δασκάλα: να δώσει στους μαθητές της κάτι να γνωρίζουν, κάτι να αγαπούν και λίγη ελπίδα.

Γιάννης Βενιζέλος {Δάσκαλος Κιθάρας}

Ο Γιάννης Βενιζέλος είναι πτυχιούχος – διπλωματούχος κλασικής κιθάρας, σύνθεσης και  θεωρητικών μαθημάτων. Επιπλέον έχει παρακολουθήσει μαθήματα jazz – rock ηλεκτρικής κιθάρας, jazz αρμονίας και ακορντεόν. Από το 2001 διδάσκει σε ωδεία και δημοτικά σχολεία των Αθηνών κλασική και ηλεκτρική κιθάρα, ενώ έχει συνεργαστεί με σημαντικούς καλλιτέχνες της μουσικής και του θεάτρου.

            Μέσα από την εμπειρία του από την διδασκαλία  της μουσικής έχει αντιληφθεί την αναγκαιότητα της μουσικής εκπαίδευσης για την πνευματική ανάπτυξη και την ολοκλήρωση της προσωπικότητας ενός νέου ατόμου. Βασικός του στόχος είναι να μεταδώσει στα παιδιά κίνητρα που θα έχουν ως αποτέλεσμα να δημιουργήσουν ενδιαφέρον και αγάπη για την μουσική και τον πολιτισμό γενικότερα. Η ενασχόλησή του με την δισκογραφία αλλά και με το θέατρο  θα είναι καθοριστική και ιδιαίτερα  χρήσιμη στην οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων με σκοπό την ανάπτυξη της δημιουργικότητας αλλά και της καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών μέσα από δραστηριότητες (μουσικές παραστάσεις, συναυλίες, ηχογραφήσεις).

Όλγα Βολιώτη{Δασκάλα Ε' τάξης }

          Η Όλγα Βολιώτη γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε από το 12ο Λύκειο Αθηνών με Άριστα.

          Η αγάπη της για τα παιδιά και την εκπαίδευση των νέων την οδήγησε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της με βαθμό πτυχίου 8,32. Έκανε πρακτική άσκηση σε σχολεία στην Πάτρα και στο Σάλτσμπουργκ (Αυστρία). Ακόμα, συμμετείχε στο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας του Δήμου Πατρέων.

          Είναι μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων από 8 ετών και από την ενηλικίωσή της κι έπειτα δραστηριοποιείται ως Υπαρχηγός της Αγέλης (παιδιά ηλικίας 8-11 ετών). Μέσα από τον προσκοπισμό ανέπτυξε τις αξίες «συνεργασία» και «ομαδικότητα», βασικούς άξονες της εκπαιδευτικής της μεθόδου. 

          Είναι κάτοχος πτυχίου Proficiency στα Αγγλικά και επαγγελματίας μεταφράστρια αγγλικών. Γνωρίζει, επίσης Γαλλικά.

          Έχει εργαστεί ως δασκάλα Ε’ τάξης στα Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Χουρδάκη. Παράλληλα, απασχολήθηκε εθελοντικά στην οργάνωση ActionAid, με στόχο την εκπαίδευση παιδιών σε χωριά της Αφρικής.

          Από φέτος εντάχθηκε στην εκπαιδευτική ομάδα της Σχολής Χατζήβεη.

Κωσταντίνος Ιωαννίδης {Δάσκαλος Σαξόφωνου-Κλαρινέτου}Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1972. Σπούδασε κλαρινέτο με καθηγητή τον Ευστάθιο Κιοσόγλου στο ωδείο Φ. Νάκας και αποφοίτησε το 2000 με Άριστα παμψηφεί.Παράλληλα σπούδασε ανώτερα θεωρητικά με τον Κων. Σκορδίλη και είναι τελειόφοιτος στο πτυχίο σύνθεσης. Επιπλέον το 2011 πήρε δίπλωμα σαξοφώνου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια κλαρινέτου με τους W. Boycens, M.Arrigon, D. Campel και συμφωνικής ορχήστρας με τους Ελ. Χαλκιαδάκη και Άλκη Μπαλντά. Εργάζεται τα δέκα τελευταία χρόνια ως Αρχιμουσικός Β στη φιλαρμονική του δήμου Χαλανδρίου και από το 1997 ως καθηγητής στο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ στον τομέα μουσικής τεχνολογίας. Παράλληλα διδάσκει κλαρινέτο και σαξόφωνο σε ωδεία. 

Χρυσούλα Τσίπα {Δασκάλα Χορού}

          Η Χρυσούλα Τσίπα γεννήθηκε στην Ελβετία και μεγάλωσε στην Ελλάδα. Ξεκίνησε χορό από τη νηπιακή της ηλικία και από τότε δεν τον έχει βγάλει από τη ζωή της.

          Έχει διδαχθεί πολλά και διαφορετικά είδη χορού όπως: μουσικοκινητική αγωγή, μπαλέτο, σύγχρονο, jazz, modern, tap dance, hip hop, character dances, national dances και παραδοσιακούς χορούς. Θέλοντας να ασχοληθεί επαγγελματικά με το χορό φοίτησε 3 χρόνια στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού “Νίκης Κονταξάκη” και πήρε το πτυχίο της χορεύτριας και δασκάλας χορού με Άριστα. Παράλληλα με τις επαγγελματικές σπουδές χορού φοίτησε στο τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.

          Από το 2007 διδάσκει χορό σε παιδιά από 3 ετών και άνω καθώς και σε ενήλικες. Σε αυτά τα χρόνια συμμετείχε ενεργά στη δημιουργία παραστάσεων συμβάλλοντας τόσο στις χορογραφίες, όσο και στη σκηνοθεσία και στο backstage. Έπειτα, συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο Trinity Laban Conservatoire of Music & Dance του Λονδίνου και τις ολοκλήρωσε με Distinction, στην Κινησιολογία και Διδασκαλία του Χορού, ενώ παράλληλα εργαζόταν στον ίδιο χώρο ως καθηγήτρια δημιουργικού χορού.

          Αντλώντας όλες τις καινούριες γνώσεις από το μεταπτυχιακό της θέλει να μεταδώσει τη χαρά της κίνησης και να βοηθήσει κάθε παιδί να βρει το δικό του τρόπο έκφρασης μέσα από την ευχάριστη βιωματική εμπειρία του χορού. Στόχος της είναι όλα τα παιδιά να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση, ελευθερία στην κίνηση και την έκφραση μέσα από ένα ομαδικό πνεύμα αγάπης και συνεργασίας.

Σπύρος Μοσχόπουλος {Δάσκαλος Πιάνου}

            Ο Σπύρος Μοσχόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα τo 1974. Είναι απόφοιτος του Αττικού Ωδείου (δίπλωμα πιάνου με Άριστα Παμψηφεί & 1ο Βραβείο, 1992) έχοντας καθηγητή τον διεθνούς φήμης πιανίστα Δημήτρη Τουφεξή. Είναι κάτοχος πτυχίου Bachelor από το Αμερικάνικό Κολλέγιο Ελλάδος όπου σπούδασε μουσικολογία και ψυχολογία και κάτοχος πτυχίου Master από το Boston Conservatory με αντικείμενο την πιανιστική εκτέλεση και καθηγητή τον πιανίστα Michael Lewin ως υπότροφος του Ιδρύματος  Αλέξανδρος Ωνάσης. Πρόσφατα ολοκλήρωσε τις σπουδές  του και στο τμήμα Mουσικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Έχει λάβει μέρος σε σεμινάρια και έχει κάνει εμφανίσεις ως σολίστ τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Αμερική. Είναι ενεργό μέλος  σε διάφορα σχήματα μουσικής δωματίου με πολλές και σημαντικές συνεργασίες.

Οι συνεργασίες του περιλαμβάνουν συναυλίες με τον σαξοφωνίστα  Δημήτρη Βασιλάκη, σύμπραξη με την ορχήστρα εγχόρδων Symfonietta Αθηνών, με το κουαρτέτο εγχόρδων  A Quartett, με την πιανίστα Θάλεια Αθανίτη, με τον βιολονίστα Πέτρο Χρηστίδη, την Σοπράνο Έλενα Κόκκα, τον πιανίστα Jason NevilleFahy με την ηθοποιό Νάντια Μητρούδη  καθώς και με διάφορους  άλλους καλλιτέχνες. Πρόσφατα δημιούργησε το σχήμα Dueto Tango με τον μπαντονεονίστα Λευτέρη Γρίβα  και ήδη αριθμούν αρκετές εμφανίσεις.

 Ασχολείται συστηματικά με την εκτέλεση, διασκευή και σύνθεση έργων εμπνευσμένων από το Αργεντίνικο ταγκό καθώς και την λατινοαμερικάνικη μουσική. Περιστασιακά έχει ασχοληθεί με την σύνθεση είτε ως μουσική επένδυση σε ταινίες μικρού μήκους είτε ως συνθέτης οργανικής και φωνητικής μουσικής. Πιο πρόσφατη η συνεργασία του με την διακεκριμένη σολίστ του ακορντεόν και συνθέτη Ζωή Τηγανούρια. Eχει διατελέσει καθηγητής μουσικής των Αρσακείων Σχολείων εφαρμόζοντας εν μέρη την  μεθοδο Orff στη ώρα του Μουσικοκινητικού παιχνιδιού. Τέλος εργάζεται σε διάφορα Ωδεία και διατηρεί έναν σημαντικό κύκλο μαθητών πιάνου και θεωρητικών.

 Κατά τις σπουδές του στην Αμερική, έχει παρακολουθήσει μαθήματα και σεμινάρια σχετικά με παιδαγωγικές προσεγγίσεις  στο πιάνο. Επίσης τόσο στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (educational psychology) όσο και στο τμήμα Μουσικών Σπουδών Αθηνών έχει εμβαθύνει στην εκπαιδευτική ψυχολογία και γενικότερα σε μεθόδους εποικοδομητικής εκμάθησης της μουσικής στην σχολική τάξη.

 Στόχος του στην Σχολή Χατζήβεη είναι η γνωριμία με την μουσική και ειδικότερα με το πιάνο από όλους τους ενδιαφερόμενους μαθητές έτσι ώστε να αποτελέσει μέσο έκφρασης και δημιουργικής χαράς από όλους στον ίδιο βαθμό ασχέτως της ιδιαίτερης κλίσης η όχι του καθενός ξεχωριστά.

Μπορείτε να ανατρέξετε στην προσωπική του ιστοσελίδα  όπου θα βρείτε βιογραφικές αναφορές, βίντεο και  πρόγραμμα καλλιτεχνικών εμφανίσεων:

 http://spimosch2.wix.com/spiros-moschopoulos

Σταυρούλα Σπανού {Δασκάλα Μουσικής}

          Η Σταυρούλα Σπανού αναγνωρίζοντας από μικρή ηλικία την ιδιαίτερη κλίση της στη μουσική, φοίτησε στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου σημειώνοντας διακρίσεις και πρωτεύσεις σε πανελλήνιους μαθητικούς αγώνες μουσικής.

Από την αποφοίτηση της (2002) έως σήμερα  εργάζεται σε μουσικά σχολεία της Αττικής σαν καθηγήτρια σαντουριού και μουσικών συνόλων. Το 2005 απέκτησε το πτυχίο Αρμονίας και το 2007 το πτυχίο Αντίστιξης από το Εθνικό Ωδείο. Το ίδιο έτος απέκτησε το Δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής. Παράλληλα με τις μουσικές σπουδές φοίτησε στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο αποκτώντας το 2011 πτυχίο στο τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με κατεύθυνση την παιδαγωγική.

Έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως καθηγήτρια μουσικής, σαντουριού, χορωδίας και μουσικών συνόλων σε σχολεία, μουσικές σχολές και συλλόγους έχοντας μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία μουσικής στα παιδιά.

Η Σταυρούλα Σπάνου είναι μια εξαιρετική μουσικός με επάρκεια στα αντικείμενά της, καθώς προσπαθεί να ενημερώνεται για τις νέες εξελίξεις στον τομέα της μουσικής, της παιδαγωγικής και της διδακτικής των αντικειμένων της. Στην μαθησιακή διαδικασία τολμάει να σχεδιάζει και να εφαρμόζει καινούργιες δραστηριότητες, με στόχο την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και την ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης. Παράλληλα η επαφή της με τα παιδιά χαρακτηρίζεται από την ευαισθησία και την αγάπη της προς αυτά, επιτυγχάνοντας με τους μαθητές της υψηλούς στόχους.