Ειδήσεις /
World Read Aloud Day
Στις 7 Φεβρουαρίου το Τμήμα Αγγλικών του Σχολείου μας γιόρτασε την Ημέρα Δυνατής Ανάγνωσης μέσα από ποικίλες δραστηριότητες.
Στο Προνηπίο διαβάσαμε την ιστορία Mrs Brown’s Farm και στη συνέχεια οι μαθητές έκαναν μία δραστηριότητα με τις κάρτες της ιστορίας. Στο Νηπιαγωγείο ο Mr Micheal αφηγήθηκε την ιστορία I am a robot, όπου οι μαθητές ακολουθώντας τις οδηγίες του δασκάλου τους έφτιαξαν το δικό τους ρομπότ – κάνοντας εξάσκηση στα σχήματα, στα χρώματα και στα μέρη του σώματος.
Στην Α’ τάξη οι μαθητές γνώρισαν το γνωστό παραμύθι Goldilocks and the three bears στα Αγγλικά. Διδάχθηκαν λεξιλόγιο σχετικό με την ιστορία, συμμετείχαν στην αφήγηση του παραμυθιού και παρακολούθησαν το βίντεο της ιστορίας.
Η Β ‘ τάξη έγινε μέρος της περιπέτειας ενός μικρού αγοριού , του Floyd, το οποίο προσπαθεί με κάθε τρόπο να κατεβάσει το αγαπημένο του χαρταετό από ένα δέντρο. Πρόκειται για το βιβλίο Stuck του Oliver Jeffers. Οι μαθητές έπρεπε να ακούσουν την αφήγηση της ιστορίας και να αποτυπώσουν στο χαρτί αυτό που άκουγαν.
Η Γ’ τάξη άκουσε και είδε την ιστορία A funny thing happened on the way to school. Φαντάστηκαν και άλλες δικαιολογίες για την αργοπορία του μικρού μαθητή στο σχολείο και τις μοιράστηκαν στα Αγγλικά. Μετά έπρεπε να δουλέψουν σε ομάδες βάζοντας την ιστορία σε σειρά και τέλος την διάβασαν στους συμμαθητές τους.
Η Δ’ τάξη έπαιξε μουσικές καρέκλες, συνδυάζοντας το με την ανάγνωση λογοτεχνικού κειμένου. Στο τέλος του παιχνιδιού οι μαθητές συνεργάστηκαν σε ομάδες και απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με το κείμενο.
Στην Ε’ τάξη οι μαθητές διάβασαν το βιβλίο We are all wonders που είναι και το βιβλίο με το οποίο ασχολούμαστε στο e twinning και μετά ζωγράφισαν κάτι με τον τίτλο “ What makes you a wonder?”.
Η ΣΤ’ τάξη έπαιξε μουσικές καρέκλες ανάγνωσης. Οι μαθητές έπρεπε να κάτσουν στις καρέκλες και να πάρουν το βιβλίο διαβάζοντας φωναχτά από μια σελίδα και στο τέλος αυτός που έμεινε ήταν ο νικητής της δοκιμασίας.
Τέλος, στην Α’ Γυμνασίου κάναμε ένα storytelling game όπου οι μαθητές τραβώντας ένα χαρτάκι με μια πρόταση έπρεπε να γράψουν μια προσωπική τους εμπειρία π.χ. A time you learned an important lesson και μετά την διάβαζαν στους συμμαθητές τους.