Ειδήσεις /

Διερεύνηση της έννοιας «κίνηση»

Σχολή Χατζήβεη - Διερεύνηση της έννοιας «κίνηση» - 28/11/2019

Στο μάθημα της Ρομποτικής με τις τάξεις Γ’ και Δ’ Δημοτικού, οι μαθητές διερεύνησαν πώς οι LEGO® κατασκευές μας μπορούν να κινηθούν χωρίς την αξιοποίηση κινητήρα, εφόσον πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Αν λοιπόν, στη βάση των  μοντέλων μας (λαμβάνουμε υπόψη το κέντρο βάρους), τοποθετηθούν τουβλάκια που σχηματίζουν καμπύλη, και στη συνέχεια αφεθούν σε επιφάνεια με σωστή κατηφορική κλίση και ιδανική τριβή, τότε έχουμε το αποτέλεσμα ενός σταθερού βηματισμού.Μέσα από αυτήν τη δραστηριότητα, οι μαθητές διατύπωσαν υποθέσεις αναφορικά με τη δυνατότητα κίνησης μιας κατασκευής σε κεκλιμένη επιφάνεια. Συγχρόνως διαπίστωσαν τον ρόλο της κλίσης συγκεκριμένης γωνίας, διερεύνησαν κατά πόσο ο παράγοντας «τριβή» επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα της κίνησης, καθώς και το πώς η δύναμη της βαρύτητας έλκει ένα σώμα προς το κέντρο της Γης.

Σχολή Χατζήβεη - Διερεύνηση της έννοιας «κίνηση» - 28/11/2019
Σχολή Χατζήβεη - Διερεύνηση της έννοιας «κίνηση» - 28/11/2019