Ειδήσεις /
Η Τεχνολογία στην Υπηρεσία της Μάθησης
Ολοκληρώνοντας το 3ο κεφάλαιο της Μελέτης Περιβάλλοντος που αφορούσε στα σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα, οι μαθητές της Δ΄τάξης ανέλαβαν να ολοκληρώσουν μια εργασία στην τάξη με τρόπο ομαδοσυνεργατικό.Αφού συγκέντρωσε η κάθε ομάδα εικόνες από τα ζώα της ζούγκλας, της θάλασσας, της φάρμας, τα ερπετά, τα πτηνά ή τα αμφίβια, δημιούργησε ένα όμορφο κολάζ. Στη συνέχεια, η συνδρομή της τεχνολογίας ήταν καθοριστική, καθώς στην κάθε ομάδα δόθηκε από ένα τάμπλετ, με το οποίο οι μαθητές συγκέντρωσαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν ώστε να γράψουν λίγα λόγια κάτω από την κάθε εικόνα ζώου που είχαν κολλήσει.Με τον ίδιο τρόπο εργάστηκε και το Δ1 προσεγγίζοντας την ενότητα του ανθρώπινου σώματος.Τα παιδιά συνεργάστηκαν άψογα και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό!