Αναγνώριση και Ταξινόμηση Υλικών

Σχολή Χατζήβεη - Αναγνώριση και Ταξινόμηση Υλικών - 15/1/2025

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, τα παιδιά συμμετείχαν σε μία δράση με θέμα την "ανακύκλωση" και τη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων. Σκοπός της δραστηριότητας ήταν να αναγνωρίσουν τα παιδιά τα υλικά που χρησιμοποιούνται καθημερινά και να τα ταξινομήσουν σύμφωνα με το υλικό τους, όπως μέταλλο, πλαστικό, χαρτί και γυαλί. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τα χαρακτηριστικά κάθε υλικού και να κατανοήσουν τη σημασία της σωστής ανακύκλωσης. Μέσω διαδραστικών ασκήσεων και παιχνιδιών, οι μαθητές ταξινόμησαν αντικείμενα σε αντίστοιχες κατηγορίες, αποκτώντας έτσι βασικές γνώσεις για την αναγνώριση και την κατηγοριοποίηση των υλικών.Στη συνέχεια, τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα πείραμα με σκοπό να κατανοήσουν τις ιδιότητες των υλικών. Χρησιμοποιώντας μια κανάτα με νερό, δοκίμασαν το χαρτί και παρατήρησαν ότι βουλιάζει, ενώ το πλαστικό επιπλέει. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία, τα παιδιά ενθαρρύνθηκαν να σκεφτούν τα φυσικά χαρακτηριστικά των υλικών και τις συνέπειες αυτών στην καθημερινή μας ζωή και το περιβάλλον.

Σχολή Χατζήβεη -  Διαχωρισμός Υλικών της Τάξης μας  - 15/1/2025
Σχολή Χατζήβεη -  Διαχωρισμός Υλικών της Τάξης μας  - 15/1/2025
Σχολή Χατζήβεη -  Διαχωρισμός Υλικών της Τάξης μας  - 15/1/2025