Ειδήσεις /
Σπέρνω, θερίζω φασόλια – Ομαδικά Παιχνίδια
Ένα παιχνίδι συντονισμού κινήσεων, συνεργασίας και ομαδικότητας έπαιξαν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, στα πλαίσια της ψυχοκινητικής αγωγής. Τα παιδιά ήταν χωρισμένα σε δύο ομάδες, για πρακτικούς λόγους, έτσι ο κάθε παίκτης έπρεπε να μοιραστεί 3 φασόλια (μπαλάκια), ένα σε κάθε στεφάνι και ο επόμενος με τη σειρά του να τα μαζέψει. Η διαδικασία επαναλήφθηκε μέχρι να αναλάβουν και τους δύο ρόλους όλα τα παιδιά. Σε αυτό το παιχνίδι δεν υπήρχαν νικητές και ηττημένοι. Στόχος ήταν να νιώσουν ισότιμα μέλη της ομάδας αλλά και να απολαύσουν τη διαδικασία.