Ειδήσεις /
Read Aloud Day
Την πρώτη Φεβρουαρίου το τμήμα ξένων γλωσσών του σχολείου μας γιόρτασε την ημέρα Δυνατής Ανάγνωσης (Read Aloud Day) με μια πληθώρα από διασκεδαστικές και επιμορφωτικές δραστηριότητες. Στο Προνήπιο ο Mr. Michael διάβασε ένα αγγλικό παραμυθάκι και έπαιξε με τα παιδιά ένα παιχνίδι αναγνώρισης αγγλικών λέξεων και αναζήτησης των κρυμμένων εικόνων της ιστορίας. Στα παιδάκια του Νηπιαγωγείου διάβαστηκε το αγγλικό παραμυθάκι "I want to be a big cat" της συλλογής Mary's adventures και μετά ακούγοντας την περιγραφή ενός ζώου στα αγγλικά τα παιδιά έφτιαξαν όμορφες ζωγραφιές. Οι μαθητές της Α' Δημοτικού ακούγοντας παραμυθάκια, επανέλαβαν λεξιλόγιο που είχαν μάθει, έφτιαξαν ζωγραφιές και σχεδίασαν την υπόθεση της ιστορίας σε χαρτόνια. Οι μαθητές της Β' τάξης διάβασαν το βιβλίο "The Day the crayons quit" Η Γ' Δημοτικού γιόρτασε την μέρα με δραστηριότητες κατανόησης και ανάγνωσης βασισμένες σε ένα αγγλικό παραμύθι. Τα παιδιά διάβασαν το παραμύθι, το είδαν σε βίντεο και διαγωνίστηκαν στο ποιός θα βάλει πρώτος την ιστορία σε σειρά. Στην Δ' τάξη την ώρα των γαλλικών τα παιδιά έγραψαν, διάβασαν δυνατά και μοιράστηκαν απο κοινού πληροφορίες για τον εαυτό τους. Τα παιδιά της Ε' τάξης έπαιξαν μουσικές καρέκλες διαβάζοντας παράλληλα την ιστορία του Loch Ness Monster. Στα Γερμανικά τα παιδιά εξασκήθηκαν σε δραστηριότητες ανάγνωσης. Η ΣΤ' γιόρτασε την Read aloud day παίζοντας ένα διασκεδαστικό παιχνίδι που ενέπλεκε ανάγνωση και παραγωγή προφορικού λόγου. Τραβούσαν από ένα κουτί χαρτιά με διαφορετικά μέρη ιστοριών και αφού τα διάβαζαν δυνατά στην τάξη έπρεπε να συνεχίσουν την ιστορία προσθέτοντας δικές τους ιδέες, χιούμορ και φαντασία. Στα Γαλλικά η Στ' τάξη διάβασε τα γράμματα των Γάλλων φίλων της δια αλληλογραφίας.