Φιλοσοφία Διδακτικής
Η Σχολή Χατζήβεη δημιούργησε ένα Πρότυπο Νηπιαγωγείο που περιλαμβάνει ένα τμήμα Προνηπίου και δύο τμήματα Νηπιαγωγείου. Το Νηπιαγωγείο μας είναι ένας χώρος πλημμυρισμένος με αγάπη, φροντίδα και ενδιαφέρον για το παιδί. Η είσοδος του παιδιού στο νηπιαγωγείο είναι ένας σημαντικός σταθμός στη ζωή του. Κάνει τα πρώτα μα τα πιο αποφασιστικά βήματα στη ζωή και στη μάθηση. Θέτει τα γερά θεμέλια για το αυριανό στέρεο οικοδόμημά του, για τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Βασικοί μας στόχοι:
α) Τα παιδιά να αγαπήσουν το σχολείο, να νιώσουν αγάπη, ασφάλεια... περισσότερα
Στο Σχολείο μας επιδιώκουμε η μάθηση να είναι για το παιδί μια πλούσια, θετική εμπειρία. Στη διδασκαλία μας αξιοποιούμε ό,τι πιο σύγχρονο έχει να μας προσφέρει η παιδαγωγική επιστήμη, ενώ παράλληλα κρατάμε σταθερό ό,τι σοφό έχει να μας προσφέρει η εμπειρία τόσων χρόνων. Η γλωσσική καλλιέργεια αποτελεί κύριο στόχο και καλλιεργείται καθημερινά με τρόπο ουσιαστικό και λειτουργικό, τόσο σε γραπτό όσο και σε προφορικό επίπεδο. Παράλληλα εστιάζουμε στην ανάπτυξη της μαθηματικής γνώσης και στην καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης, διδάσκοντάς την ουσιαστικά και βιωματικά. Όλα τα μαθήματα του... περισσότερα
Βίωμα σημαίνει εμπειρία, σημαίνει δράση. Βιωματική μάθηση είναι η πράξη, η αυθεντική εμπειρία που σε διδάσκει με χίλιους τρόπους. Η μάθηση δεν χρειάζεται να μονοπωλείται στο σχολικό βιβλίο, στη γραπτή κωδικοποίηση, στις σελίδες. Βιωματική μάθηση είναι να βγαίνεις από τα όρια της τάξης, του σχολείου, της χώρας σου. Να αξιοποιείς όλες σου τις αισθήσεις, να ακούς, να παρατηρείς, να φαντάζεσαι, να δημιουργείς, να ζεις, να αλλάζεις, να δοκιμάζεις, να οραματίζεσαι.Στο σχολείo στόχος μας είναι οι βιωματικές δράσεις να απλώνονται σε όλο τα φάσμα του εκπαιδευτικού προγράμματος, ώστε να διανθίζουν,... περισσότερα
1. Είμαστε μια οικογένεια. Η τάξη μας, το σχολείο μας είναι ο χώρος όπου όλοι νιώθουμε αποδοχή κι ασφάλεια. Είμαστε μέλη μιας μεγάλης οικογένειας. Στηρίζουμε, βοηθάμε κι ενθαρρύνουμε ο ένας τον άλλο μέσα από τα λόγια, τις κινήσεις, τις εκφράσεις μας.
2. Καλημερίζω. Όταν μπαίνω στην τάξη, λέω μια θετική «Καλημέρα» στη δασκάλα και τους συμμαθητές μου. Το ίδιο κάνω με όποιον άνθρωπο συναντήσω το πρωί φτάνοντας στο σχολείο.
3. Χαιρετώ τους δασκάλους με το όνομά τους. Βάζω στόχο να μάθω τα ονόματα των ανθρώπων του σχολείου μας. Κάθε φορά που συναντώ κάποιον δάσκαλο ή οποιονδήποτε... περισσότερα
Αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης των νηπίων αποτελεί η χρήση των εσωτερικών μας εκδόσεων. Οι εσωτερικές εκδόσεις του νηπιαγωγείου είναι βιβλία εργασιών, που έχουν συγγραφεί από τους εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου μας και στοχεύουν στην εξοικείωση των νηπίων με προγραφικές ασκήσεις, μαθηματικές έννοιες, ασκήσεις φαντασίας κ.α. Οι εσωτερικές μας εκδόσεις είναι σχεδιασμένες ώστε τα νήπια ολοκληρώνοντας αυτή τη βαθμίδα και μεταβαίνοντας στο δημοτικό να έχουν τα εφόδια για να ενταχθούν ομαλά στα νέα δεδομένα του Δημοτικού Σχολείου.
Για τις εργασίες του σπιτιού έχουμε δημιουργήσει τις δικές μας Εσωτερικές εκδόσεις στα Ελληνικά και τα Μαθηματικά. Οι εσωτερικές εκδόσεις του σχολείου περιλαμβάνουν στοχευμένες εργασίες, που ανατίθενται στο σπίτι και βοηθούν τον μαθητή να εξασκηθεί και να εμπεδώσει όσα διδάχτηκε στην τάξη, αλλά και να διευρύνει τις γνώσεις του. Έχουν συγγραφεί από έμπειρους εκπαιδευτικούς του σχολείου, αφορούν την κάθε τάξη χωριστά, ακολουθούν τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος και περιέχουν ποικιλία ασκήσεων στήριξης και ενίσχυσης της διδασκαλίας.Στο σχολείο μας θέλουμε να σεβαστούμε το παιδί που... περισσότερα